Documente necesare
Acasă » PRIMĂRIA » Casarea autovehiculelor uzate » Documente necesare
Etapa 1 – depunere documente
Cerere tip
Cerere coproprietari
Acord preluare date
Actul de identitate al solicitantului
Cartea de identitate a vehiculului
Certificatul de înmatriculare a autovehiculului
Certificatul de atestare fiscală din care să rezulte că nu este înregistrat cu obligații restante de plată a taxelor, impozitelor, amenzilor și contribuțiilor către bugetul local, emis de către Direcția Economică din cadrul UAT municipiul Bistrița
*se poate descărca utilizând Platforma Contribuabili la această adresă : https://www.e-bistrita.ro/cetatean-login
Certificatul de atestare fiscală din care să rezulte că nu este înregistrat cu obligații restante de plată a taxelor, impozitelor, amenzilor și contribuțiilor către bugetul de stat, emis de ANAF Bistrița-Năsăud
Împuternicire, dacă este cazul
Actul de identitate al împuternicitului
Extras de cont în vederea virării stimulentului pentru casare, în cazul aprobării cererii
În situația în care autovehiculul uzat este deținut în coproprietate, cererea de participare la Program se completează și se semnează de fiecare coproprietar, iar toate documentele anexate acesteia se depun de către fiecare coproprietar. În cazul transmiterii documentelor prin poșta electronică, vor fi acceptate doar copiile în format electronic efectuate după înscrisurile în original. Nu se vor accepta copiile efectuate după o copie a înscrisului original.