În temeiul prevederilor art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, se publică spre cunoştinţă generală faptul că a fost elaborat Proiectul de hotărâre privind modificarea Contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate, cu autobuze, pe raza administrativ teritorială a municipiului Bistriţa nr. 48/L din 30 mai 2019 şi intenţia de a-l supune analizei şi aprobării Consiliului local al municipiului Bistriţa, în şedinţa din luna Mai 2025.
Orice persoană interesată va putea formula propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind acest proiect de act normativ. Propunerile, sugestiile sau recomandările se vor formula în scris şi se vor depune la Primăria Municipiului Bistriţa, Centrul de relaţii publice, str. Gheorghe Şincai nr. 2 sau se vor comunica prin fax la nr. 0263-231046 sau prin e-mail, la adresa: primaria@primariabistrita.ro, până la data de 30.04.2025.
Persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de hotărâre vor specifica articolul sau articolele din proiect la care se referă, menţionând data trimiterii şi datele de contact ale expeditorului.
Proiectul de hotărâre este afişat pe site-ul Primăriei municipiului Bistriţa, www.primariabistrita.ro secţiunea Monitorul Oficial Local / Alte documente – Proiecte de hotărâri cu caracter normative (https://www.primariabistrita.ro/…/proiecte-cu-caracter…/), la Centrul de relaţii publice al Primăriei, în municipiul Bistriţa, str. Gheorghe Şincai nr. 2 şi la sediul Direcţiei de Infrastructură şi Servicii Bistriţa, str. Liviu Rebreanu, nr. 2-4.